Zajem lokacije, podpisi in točen čas: MSP ePOD rešitve v praksi

Za podjetja je ključnega pomena optimizacija logističnih procesov, da ohranijo konkurenčnost na trgu. Digitalizacija dostavnih procesov prinaša izboljšano preglednost, večjo transparentnost in boljšo kakovost storitev. Ena izmed rešitev, ki se v praksi izkazuje za izjemno učinkovito, je MSP ePOD. V tem članku bomo predstavili primer, kako je vodilni trgovec metalurških polproizvodov uspešno uvedel MSP ePOD in s tem bistveno izboljšal svoje poslovanje.

Izzivi in cilji podjetja

Podjetje je želelo izboljšati komunikacijo s podizvajalci logističnih procesov, predvsem pri cestnih prevozih, ter izboljšati kakovost storitev. Ena glavnih težav, s katerimi so se soočali, je bila nepregledna izvedba načrtovanja dostav. Dostava polizdelkov strankam je pogosto prinašala izzive, saj so stranke polizdelke skladiščile na neprimernih mestih, kar je povzročilo številne reklamacije. Podjetje ni imelo dokazov o nepravilnem skladiščenju, zato so pogosto ugodili reklamacijam.

Rešitev: MSP ePOD

MSP ePOD je rešitev, ki omogoča pregledno in enostavno načrtovanje ter izvajanje interne logistike v podjetjih. Lahko deluje samostojno ali pa se integrira z različnimi drugimi sistemi. Glavne funkcionalnosti vključujejo:

  • Zajem lokacije, podpisov in točen čas: Omogoča natančno sledenje in beleženje dostavnih dogodkov. 
  • Digitalna dokumentacija: Zamenjava papirne dokumentacije z digitalno, kar zmanjšuje administrativno delo. 
  • Integracija s TMS okolji podizvajalcev: Omogoča učinkovito podporo rasti obsega storitev in zagotavlja visoko stopnjo podatkovne varnosti.

Potek dela v praksi

Podjetje sprejema naročila preko ustaljenih kanalov. Obdelava naročil in nakladalnih nalogov se izvaja v ERP sistemu. Nalogi za naklad se distribuirajo do skladišča in v okolje MSP, ki poskrbi za distribucijo nakladnega naloga ustreznemu vozniku ali vozilu.

Ključni koraki

  • Voznik prejme nakladni nalog ali spisek blaga in potrdi pravilnost naklada. 
  • Potrjevanje pričetka operacij, kot so začetek in konec naklada. 
  • Voznik lahko določi razloge za neuspešno dostavo, kar se beleži v realnem času. 
  • Ustrezni dokumenti se avtomatsko pošiljajo ključnim osebam, ko voznik zaključi vožnjo.

Primeri uporabe v različnih panogah

MSP ePOD ni omejen le na metalurško industrijo. Uporablja se tudi v prehrambeni industrijitrgovini in drugih panogah, kjer je potrebna lastna dostava ali sodelovanje s podizvajalci. Podjetja s pomočjo MSP ePOD izboljšujejo učinkovitost dostavnih procesov, zmanjšujejo administrativne obremenitve in povečujejo zadovoljstvo strank.

Implementacija MSP ePOD rešitve prinaša številne prednosti, vključno z boljšo preglednostjo, zmanjšanjem napak in izboljšano komunikacijo. Podjetja, ki so se odločila za to rešitev, poročajo o večji učinkovitosti in boljši izrabi virov, kar potrjuje, da je digitalizacija logistike prava pot za prihodnost.
 

Z MSP ePOD rešitvijo lahko podjetja uspešno navigirajo izzive sodobne logistike in si zagotovijo konkurenčno prednost na trgu.

Certifikat odličnosti

V letih 2022 in 2023 je podjetje i-Rose d.o.o. pridobilo certifikat odličnosti. Podjetje i-Rose d.o.o. izpolnjuje kriterije bonitetne odličnosti za leti 2022 in 2023 in spada med nabolj zanesljive slovenske poslovne subjekte, ki so upravičeni do uporabe statusa A kot simbola ocene bonitete odličnosti.