8 razlogov zakaj uvesti ePOD v poslovanje podjetja

Elektronska dobavnica (ePOD – electronic Proof Of Delivery) se je v času povečanega zanimanja za brezkontaktno poslovanje izkazala za izvrstno rešitev za srednja in velika podjetja, ki opravljajo storitve na terenu. Z MSP ePOD ste korak pred konkurenco, saj strankam poenostavite prevzemni proces, s skrajšanjem poslovnega procesa povečate operativno učinkovitost in hkrati znižate stroške.

 

Prepričajte se sami in preverite 8 razlogov zakaj uvesti ePOD v poslovanje podjetja

1. Odstranjevanje papirne dokumentacije

Kljub temu, da je dandanes okoljski odtis velik pa to ni edini razlog za odstranjevanje papirne dokumentacije. Prihranek se ne kaže le v zmanjšani porabi papirja in črnila temveč tudi v večji učinkovitosti zaposlenih, saj se opusti ročni vnos ter ročna obdelava podatkov. V rešitvi MSP ePOD je dodatno poskrbljeno za varnost dobavnic, saj so v realnem času prikazane v zaledni pisarni, kar popolnoma izniči možnost izgube dokumentacije.

2. Aktivno opozarjanje v aplikaciji

Disponenti so pri svojem delu precej obremenjeni. Orodje MSP ePOD razbremeni delo disponentov z izvedbo aktivnega opozarjanja na ključne dogodke v poslovnem procesu. Tako disponentu ni potrebno tako pogosto preverjati kje se nahaja dostavno vozilo in lahko svoj čas razporedi bolj učinkovito.

3. Hitrejša in izboljšana komunikacija s strankami

V podjetju i-Rose d.o.o. sledimo napredku na področju uporabniške izkušnje in razumemo, da je hitra komunikacija s strankami izjemnega pomena. MSP ePOD nudi možnost obveščanja strank skozi celoten dostavni proces. Na podlagi izvedenega dogodka MSP ePOD izdela digitalni dokument, ki se razpošlje na ustrezne naslove (stranka, zaledna pisarna…).

4. Posodobitev obrazcev ter natančnost informacij

Z digitalizacijo dobavnice lahko posodobite obrazce in jih izboljšate. V papirnati obliki obstajajo omejitve, hkrati pa se pojavlja večja možnost človeške napake.

MSP ePOD vam omogoča različne možnosti od tekstovnih polj, numeričnih polj, potrditvenih polj, spustnih seznamov, zajem časa, zajem lokacije, zajem podpisov in celo zajem fotografij. Vse zgoraj naštete možnosti olajšajo delo zaposlenega in zmanjšujejo možnost nastanka človeške napake.

5. Skrajšanje časa potrebnega za obdelavo podatkov

Podjetja, ki uporabljajo papirne obrazce porabijo za obdelavo podatkov tudi do 4 dni. Predstavljajte si zaposlenega na terenu, ki izpolnjuje dobavnico. Dobavnica bo prispela v zaledno pisarno najhitreje ob koncu delovnega dne. Prištejte še čas ročnega vnosa podatkov v program ter samo izvedbo obdelave podatkov.

MSP ePOD v skoraj realnem času prenese zaključeno dobavnico v zaledno okolje. Hkrati obdela podatke in naredi poročila. Čas obdelave se je skrajšal iz nekaj dni na nekaj minut. 

6. Učinkovitejša interna komunikacija

Zaposleni, ki opravljajo delo na terenu prejemajo opravila na napravo. Tako imajo zaposleni dostop do potrebnih informacij v pravem trenutku, hkrati pa se zmanjša količina administrativnega dela. Okolje MSP, katerega del je tudi orodje ePOD omogoča sprotno sporočanje (instant messaging), kar olajša komunikacijo zaledne pisarne z zaposlenimi na terenu.

7. Višja produktivnost delovne sile

Zmogljivo okolje, kot je MSP omogoča hitrejše procese na terenu in posledično povečanje števila opravljenih nalog zaposlenih. Zaposleni lahko v enakem času učinkovito opravi več nalog, saj se ročni vnos zmanjša in mu tako ostane več časa. Prav tako se produktivnost zviša zaposlenim v zaledni pisarni, saj se izniči količina ročnega vnosa podatkov.

8. Boljši pregled nad poslovanjem

S pomočjo okolja MSP boste imeli boljši pregled nad vašim poslovanjem. Že nadzorna plošča v zalednem okolju nudi grafičen prikaz opravljenega dela, uspešno dokončanih opravil in uspešnosti posameznih uporabnikih.

Prav tako je izjemno enostavno izvoziti različne vrste poročil, ki vam nudijo informacije pomembne za sprejemanje ključnih odločitev v podjetju.

Vas zanima kako bi MSP ePOD lahko pripomogel k poslovanju vašega podjetja? Kontaktirajte nas in skupaj lahko preverimo kakšne so možnosti.