Laški i-Rose se je prvič predstavil na sejmu CeBIT

Celjan, 12.3.2008

Laško podjetje i-Rose se je od 4. do 9. marca letos prvič predstavilo na največjem svetovnem sejmu informacijsko-komunikacijskih tehnologij CeBIT 2008. Ocenili so da je bila odločitev za predstavitev v Hannovru več kot pravilna. V skladu z razvojnim načrtom in poslovnimi ambicijami naj bi v prihodnje svoje poslovanje internacionalizirali.

Na sejmu CeBIT se je letos predstavilo več kot šest tisoč razstavljavcev iz več kot 70 držav, ogledalo pa si ga je več kot pol milijona obiskovalcev. Podjetje i-Rose iz Laškega, katerega osnovna dejavnost je razvoj programske opreme, je na sejmu predstavilo paleto svojih najbolj iskanih izdelkov in storitev, med njimi i-Doc, i-Service, i-Agent in Alex. Kot novost so na sejmu predstavili nove možnosti sledenja v pivovarski industriji, področju plinske in komunalne dejavnosti ter charter menedžmenta. Kot so za časopis Celjan povedali v podjetju i-Rose, so, poleg že znanih partnerjev iz držav Evropske unije, Nemčije, Anglije, Belgije in Nizozemske, veliko zanimanja za njihovo ponudbo pokazala tudi večja podjetja, potencialni partnerji iz Turčije, Indije in Rusije. Prav pridobitev novih partnerjev ter razširitev mreže poslovnih vezi izven meja Evropske unije je bil eden od ključnih razlogov za nastop na največjem svetovnem sejmu informacijsko-komunikacijskih tehnologij.

Vse za razvoj in napredek

Podjetje i-Rose sicer deluje od leta 1993, rdeča nit njihovega poslovanja pa je razvoj programske opreme, ki je plod lastnega znanja in izkušenj. V zadnjem času je vse pomembnejše tudi tehnološko sodelovanje z visokotehnološkimi podjetji, kot so: Hermes Softlab, Iskratel, Mobitel, Telekom. Pri razvoju storitev in snovanju izdelkov se, ob spremljanju poslovnih in informacijskih trendov, poslužujemo inovativnih pristopov. Sprva so razvijali programsko opremo za upravljanje splošno izobraževalnih knjižnic, intenzivno so sodelovali z RTV Slovenija pri razvoju radijskega in televizijskega predprodukcijskega programa, sodelujejo pa tudi s Pivovarno Laško pri razvoju programske opreme v njihovih poslovnih procesih. Kot tehnološko podjetje se zavedajo, da je nenehen razvoj edina stalnica v njihovem poslovanju. Zato za razvoj namenijo več kot 20 odstotkov letnih prihodkov, dobiček pa v celoti reinvestirajo v lastne programske rešitve.